Máme se dobře, jsme skvělí, jen to nedáváme znát

„Jsme specialisti na to, že se neumíme prodat,“ říká v nové epizodě podcastu Druhé ekonomické transformace Velký Dobrý Martin Wichterle, majitel skupiny Wikov Industry.

Společně s moderátorem Michaelem Rozsypalem, Kateřinou Kadlecovou, majitelkou společnosti USSPA, a Jitkou Pánek Jurkovou, ředitelkou Českých center, diskutovali o potřebě kvalitního národního brandingu. 

Jak správně národní značku vybudovat? Kde čerpat inspiraci? Proč je třeba zapojit širokou veřejnost? A co jsou silné stránky nejen českého byznysu, ale celkově Česka? Právě na tyto otázky hledali hosté podcastu odpovědi.

„Každý z nás rozhoduje o tom, co jsme, kam míříme a co o nás vysíláme ven. A právě z toho, co nás spojuje, musíme vyjít. Nemůže to být něco, co v nás není. Nejde o tom jen mluvit, to se musí opravdu žít. A když to pak společně přijmeme, tak taky společně uspějeme,“ popisuje Kateřina Kadlecová.

Právě proto vznikl projekt Dobré ráno, Česko (www.dobreranocesko.cz), který si klade za cíl vytvořit silný příběh naší země, který budeme vyprávět světu i sami sobě. Je to důležité právě proto, abychom si uvědomili, za co se můžeme pochválit a současně, za co nás mohou pochválit i ostatní. Silný příběh (národní brand), který se snažíme vytvořit, totiž pomůže nejen turismu, nebo naší hrdosti, ale i ekonomice, byznysu a lákání světových talentů k nám.

Co udělat pro to, abychom slyšeli dobrých zpráv o české ekonomice co nejvíce? Kde leží cesty k budoucí prosperitě Česka? Jaká opatření nás nejrychleji posunou od „montovny k mozkovně? Co nám pomůže dohnat západní životní úroveň, tedy dostat se k těm vysněným německým platům? O tom všem je podcast Druhé ekonomické transformace „Velký dobrý“.

Sledujte nás v podcastových aplikacích. A na youtube.

Spotify
Apple podcasts
Youtube

Chci se zapojit